İran: Uzaktan Bilgi Toplama uydusunun yapımına başladık

İBT Bakanı Mahmut Vaizi, uzaktan bilgi toplama uydusunun yapımı geçen hafta başladığını açıkladı.

Mazandaran eyaletinin merkezi Sari’de bu açıklamayı yapan Bakan Vaizi, söz konusu uydunun yapımına bazı ülkelerin işbirliği ile başladıklarını kaydetti.

Uydunun yapımı geçen hafta başladığını belirten Bakan Vaizi, uydunun yörüngeye girmesi ile beraber ülkenin tarım, oram, çevre, su ve toprak alanlarında önemli gelişmeler yaşanacağını vurguladı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.